Tuesday, August 24, 2010

hari ini-24/08.jam1920

seperti yang tertera di atas,

pada hari ini, 24 Ogos 2010, saya dengan ini melancarkan 'peperangan dalaman'.

perang ini termaktub dgn sendirinya pada jam 1920.

perang ini adalah berikutan rajukan angkara dipinggirkan dan dilupakan.

dan dgn itu, segala ajakan untuk berfoya2 selepas ini akan ditolak serta merta.

p/s: jgn ajak saya going out tgok wyg, main boling, makan segala.. saya dah tawar hati. saya sedar sapa lah saya ni. sy pon xkan ajak anda kemana2 lg. sbb selama ni pown saya yang terkedek2 terhegeh2 nk ikot anda semua. saya akan buat hal sendiri mulai hari ini. saya mintak maaf byk2 kalau ade yg terasa.~
.
.
.
peace.

7 comments:

.::.PeaNuT.::. said...

adawiyah,jom kuar sama2.
[saja jer kan?? hahaha.:P]

sorry babe.
just want to show that someone care bout u.no worries.:)

~bi[L]LY^LiL[L]Y~ said...

hahaha..jom babe.
kte shopping raya sesama nak..
miss our time 2getha.
=)

.::.PeaNuT.::. said...

jooom!!
tulaaah. kaan.
rasa cam nak gelak jer.
cam dah lama tak gelak sakan nir.
ahhahaha.[tak masaaal]

~bi[L]LY^LiL[L]Y~ said...

dok masal.
haha.
xpe. kita ketawa la pepuas nnt. tmbh plak dgn manja. ngeh3.

ar3ya_suraya said...

...jgn cedey2 cik billy lilly~
:)

~bi[L]LY^LiL[L]Y~ said...

time kaseh cik areya
....
xsedih.
heheh
=)

Anonymous said...

jom kfc..