Sunday, March 20, 2011

I Learn From A Guy

right now i feel like wanna sing these...

"there's a million GUYS around but i don't see no one but you"

nah. kalau Ne-yo boleh puji girls dlm lagu One In A Million tuh, aku tukar sume ayat GIRL dlm tu jd GUY.

yes. this one guy really taught me something. something precious. yg kita x payah nk belajar tp it comes naturally. i like his style. i like the way he is.

thanks to him. aku dah belajar something. aku dah berubah sedikit sebanyak. benda yg aku ambil ringan skrg ak dah sedar. yes i admit that i am very selfish. but now no no no anymore. hahah. mari kita ckp broken sikit.

he is my bf ke? oh nope. tidak sekali-kali dan tidak dua kali. heheh. well he's just a friend. an ordinary friend. nothing much. ak sgt2 salute lelaki nih coz dia tahu jaga diri sendiri. jaga family terutamanya ahli keluarga perempuannya. betul2 ambil berat. rajin buat kerja tanpa disuruh. he is perfect for me. baik budi bahasanya tau! hahah. kalau dia adek atau abg aku lah kan, aku tak sia2kan hidup dia cari pompuan yg tak semenggah. yang cuma pndg dia dari rupa paras dan harta benda sahaja. yg rasa dirinya cantek dan digilai. uwekk. jgn sekali2.

oh. aku hari2 balik kerja dgn bdn yg penat dan x bermaya bila masuk rumah. balik je kene tolong mama masak. ah lecehlah. huhu. tp sbb ak ni pompuan x baek gak kalau x tolong mama kan. paksa diri lah org kata. dgn badan yg semakin menggemuk akibat kerja yg memerlukan aku mkn byk sbb nk pakai tenaga byk, makanya makin malaslah nk balik duduk dapor pulok. one day ak nmpak dia balik kerja. lepas park kereta dia pegi agkt kain kt ampaian. aduhhaii. tiba2 aku rasa mcm pipi aku dilempang dgn laju. sbbnya mana aku penah wat camtuh selama aku balik keje selama nih. nehi hai. terasa mcm ak ni bkn pompuan. hohoh. bodo. tiba2 rasa malu yg amat dgn diri sendiri..uwwaaa..padahal menda kecik camni pon ak nk amek pot plak kan. maunye tak, dia tu jantan. ak pompuan pemalas yg x amek berat rumahtangga lah katakan.
start dari itu, ak dah belajar sesuatu. sikit je tuh dia tunjuk kat aku, tapi kesannya beso beb dlm urusan rumahtangga. besoo sgt. makin hari makin byk ak blajar.

trimas buat dia. x sia2 sapa jadi bini dia nanti.

p/s: cari laki yg rajin2 jea..

No comments: