Sunday, August 23, 2009

2 ramadan yg penuh duri

umm..what to say. benda dh nk jd. 1 ramadan dah buat hal. agak nk dkat 2 hari la dad memendam perasaan baran dan marah yg meluap2. bro dah x blh nk bernafas. mcm mana leh jd, salah siapa? seme kene korek cari punca. salah aku ke? salah bro ke? salah driver ke? salah kereta ke? or nk salahkan hari hujan? huh...hati aku dah x keruan jadinya. aku tawu agak macm slh aku la kan.. gatal2 sgt. dad memg x leh nk ckp ape lg. ak nk pndg muka dia pown takot.. bkn mende kecik la.. krete bru sampai kat tgn aku beberapa hari dah eksiden. tp bkn teruk sgt. xde la smpai ribu2 nk repair. tp, sjak ak blaja psikologi ni ak skit sebyk tau cane nk handle emotion ak n org lain. tp melalak tu memg pasti. sape x melalak kalau kene maki. lebih 2 lg kaum sejenis ku. lgpown kita x mintak menda ni jd kan.... hr ni bru hati aku mcm tenang sikit. hari ni 2 tests. 1 dah lpas. 1 lg ptg ni.. wuwu....
.
.
2 ramadhan pulak, kena lagi aku.... haduii laaa.. ni adik pny pasal la ni bwk moto x betul.. x pasal2 aku terguling ats jalan..aku rasa mcm gelap je.. time jatuh tu memg aku nmpak langit biru yg terbentang luas.. adik dah kene timpa moto. dah la kurus kering x larat nk angkat moto tu balik...wuwuwu...mnyesal suruh dia bwk. suddenly dtg 2 mamat encem tlg kami..nseb x luka terukk..hmmm...maluuunyeee...nway thanx to mamat2 tu.....hmmm.apa nk jadi..

4 comments:

eDdY said...

hmmm...x paham la citer yg atas tu...
knaper sbnrnyer???...huhu

~bi[L]LY^LiL[L]Y~ said...

citenyer, kete sy eksiden... bru x smpai seminggu duduk ump kete tu dah remuk.. huhu...

eDdY said...

owh...keter per???

~bi[L]LY^LiL[L]Y~ said...

exora ku sayang...uhuk..