Tuesday, February 24, 2009

HARI NI


MOOOD = blUr....

hari ni mcm sumthin wrong sikit la.. ak rasa mcm aku duduk dlm dunia ni sorg2.. nk bercampur ngan org pown malas.. knape yep. pagi ni kire da bgun awal la agak2.. siap2, pastu termenung. baju untuk seminggu dah gosok, chores all clear, pastu blUr.. then gi kelas mcm biasa. tp ni la masalh ak yg satu, klas x pnah nk happening, tatau la. mayb sbb lecturer yg boring kowt. kelas termo pulak kepala dah berdenyut2. migrain.. tp ak keraskan hati jugak nk pegi tgok prof korea ptg nih. eventhough best fwen ak berkeras xnk pegi sbb alasannya ade mslh ngan celcom.. ak dulik hape. ak nk pegi jugak. ak pown berjanji ngan cik hidayah utk pegi 2getha. dan akhirnya aku tunduk kpd sakit kepala ak yg dah tarik urat mata. dan ak akhirnya jgak tersadai atas katil. tanpa sedarkan diri ak terjaga dlm pukul 5 ptg. pergh~~happening betul tdo ak. mcm2 mmpi masuk..
pas bgun tido, dunia ak rasa lg mcm ak sorg yg wujud.~ dan aku tatau ape maslh nape ak x hit mana2 member dlm skype utk borak or cari hphone call sapa2 yg ak nk call.....roomate pon suma xde. tgal ak sorg2 lam bilik.... sumthn wrong ke aku ni?? i dont like 2 be alone..so ak berkeputusan utk study aje la..benda yg sepatutnya ak bwat utk masa ni..dah ade tanggungjwb tu jalankan je la.. xpyh nk pikir ape2 lg.
umm..mood boring pon dtg. ak rasa ak boleh kira berapa patah perkataan yg keluar dari mulut aku hari ni. ajaib kan~ngeh2..

No comments: